OMME e-poe müügiprotsessi info

1. OMME valgustisalongi ja e-poe omanik on Letera OÜ, reg nr 14729578, Fortuuna 5-12, Tartu. Letera OÜ on käibemaksukohuslane ja tema käibemaksukohuslase registreerimisnumber on EE102430662. Letera OÜ osakapital on 42 500 eurot. Äriühing on asutatud 24. mail 2019.

OMME e-post on info@omme.ee ja telefoninumber on +372 5556 2955.

OMME e-pood ei kasuta tüüptingimusi või muid varjatud lepingutingimusi, kogu info ostu kohta (hind, kaup, tarnimine) kuvatakse ostu sooritamisel. Lepingule kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust, pooltel on kõik võlaõigusseadusest ja teistest seadustest tulenevad õigused.

2. Toodete hinnad on eurodes nähtaval e-poes iga kauba juures. E-poes näidatud hinnad sisaldavad käibemaksu. Kauba transport on Eestis on tasuta. Valgustisalongis kohapeal olev kaup tuuakse kohale tavapäraselt kolme tööpäevaga, tellitav kaup kuni kaheksa nädalaga. 

3. Kauba ostmiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Kui ostja lisab toote ostukorvi, tuleb märkida kauba saaja ning aadress, kuhu kaup kulleriga kohale toimetatakse, samuti värvivalik jm valitav tooteomadus. Seejärel näidatakse e-poes ostjale tasumisele kuuluv summa koos müüja (Letera OÜ) arvelduskonto numbriga. Ostjal tuleb ostusumma tasuda pangaülekandega müüja (Letera OÜ) arvelduskontole, märkides ülekande selgitusse tellimuse numbri. Kui klient soovib tasuda e-poest ostetud kauba eest sularahas, saab seda teha valgustisalongis. 

Kauba ostmiseks võib võtta ka ühendust müüjaga e-posti info@omme.ee teel või helistada e-poe telefonil. Sellisel juhul esitatakse ostjale arve, mis tuleb näidatud tähtajaks tasuda. 

4. Kaup toimetatakse ostjale kätte tema märgitud aadressile müüja valitud transpordifirma (kulleri) abil, lähtudes ostetud kauba suurusest ja ostja asukohast. Poolte kokkuleppel võib kauba ka muul viisil kätte toimetada.

5. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, mis on lubatud kauba kontrollimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus aadressil info@omme.ee.

6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

7. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel alates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimus varem.

8. Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis oli olemas juba enne asja üleandmist ning mis ilmneb kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@omme.ee.

9. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

10. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

11. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

12. Ostjad võivad küsimuste või puuduste korral pöörduda müüja poole e-posti aadressil info@omme.ee või telefonil +372 5556 2955.

Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Tarbijavaidluste komisjoni veebilehe aadress on https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon.

Ülaltoodu ei ole lepingute tüüptingimused, vaid tarbijale mõeldud informatsioon müüja ja tarbijaõiguste kohta.